fbpx
 

Στόχευση ψηφοφόρων, μικρό-στόχευση και επαναστόχευση!

Στόχευση ψηφοφόρων

Στόχευση ψηφοφόρων, μικρό-στόχευση και επαναστόχευση!

Η Election Leaders πρωτοπόρος εταιρεία πολιτικού Μάρκετινγκ στην Ελλάδα αξιοποιεί εργαλεία και πρακτικές που πολύ λίγοι επαγγελματίες της διαφήμισης ειναι σε θέση να γνωρίζουν στην στόχευση ψηφοφόρων.

Στη μέθοδο της μικρο-στόχευσης ψηφοφόρων προσπαθούμε να προσαρμόσουμε το μήνυμα σε πρόσωπα ή μικρές ομάδες, στις οποίες απευθυνόμαστε κάθε φορά. Για παράδειγμα διαφορετικό μήνυμα θα λάβει ένα παντρεμένο ζευγάρι με παιδιά, διαφορετικό μία ανύπαντρη μητέρα, άλλο ένας συνταξιούχος και διαφορετικό ένας νεαρός εργένης.

Η ανάλυση των μικρο – δεδομένων η αλλιώς Micro Data Analytics είναι σε θέση να αμφισβητήσει πλέον ανοιχτά την κυριαρχία της τηλεόρασης στην προώθηση πολιτικών υποψηφίων.

Νέες πανίσχυρες δυνατότητες που έχουν χαρακτηριστικά τοπικού μάρκετιγκ αλλά στην πραγματικότητα είναι υπέρ ευρείας εμβέλειας, 100% εξατομικευμένα στης πραγματικές ανησυχίες, στις ανάγκες, ή τα συμφέροντα του κάθε πολίτη.

Η στόχευση ανά άτομο, ή ανά μικρή ομάδα ψηφοφόρων έχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ότι φαίνεται αθώα, κάνει δηλαδή τον πολίτη να νιώσει σημαντικός, ότι υπάρχει ένας πολιτικός που κατανοεί το πρόβλημα του και τον ωθεί να τον επιλέξει την ώρα της κάλπης.

Η Election leaders με γνώμονα την ηθική αξιοποιεί όλα τα εργαλεία microtargeting και retargeting δημιουργώντας την πολιτική αξία που θα φέρει την εκλογική νίκη!