Τα κόμματα που συμμετέχουν σε οποιαδήποτε πολιτική εκστρατεία βρίσκονται πάντα αντιμέτωπα με ένα περίπλοκο περιβάλλον. Η πολιτική είναι χαρακτηρίζεται από ένα ευρύ φάσμα θεμάτων και μια ποικιλία πιθανών ψηφοφόρων, όπου ο καθένας ανταποκρίνεται διαφορετικά σε ένα συγκεκριμένο σύνολο ζητημάτων. Ο καθορισμός του κοινού με το οποίο θα επικοινωνήσουν οι εκάστοτε πολιτικοί υποψήφιοι και τα μηνύματα που θα μεταδοθούν συνιστούν τη στόχευση υποψηφίων ψηφοφόρων, και είναι ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι μιας επιτυχημένης προεκλογικής καμπάνιας, καθώς μπορεί να διαμορφώσει το τελικό αποτέλεσμα.
Η πιο σημαντική ίσως διαφορά μεταξύ των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης και των παραδοσιακών μέσων που έχουν προηγηθεί είναι ότι επιτρέπουν ακριβώς αυτή την πρακτική της στοχευμένης προσέγγισης του επιθυμητού κοινού. Μια τέτοια στρατηγική Μάρκετινγκ χρησιμοποιεί τα δεδομένα των ανθρώπων ανάλογα με το τι τους αρέσει, με ποιον συνδέονται, ποια είναι τα δημογραφικά τους στοιχεία, τι έχουν αγοράσει και ποιες είναι οι συνήθειές τους, για να τους τμηματοποιήσει σε μικρές ομάδες για στόχευση περιεχομένου. Τα τελευταία χρόνια, αυτή η πρακτική έχει γίνει ιδιαίτερα χρήσιμη και αποτελεσματική όταν πρόκειται για στοχευμένες πολιτικές διαφημίσεις.
Η στόχευση υποψηφίων ψηφοφόρων είναι εξαιρετικά χρήσιμη για την αύξηση της μετάδοσης των μηνυμάτων που επιθυμεί να μεταδώσει ο κάθε πολιτικός υποψήφιος, γι’αυτό η έμπειρη ομάδα της Election Leaders φροντίζει να τους προσεγγίσει αποτελεσματικά. Η εις βάθος γνώση των ζητημάτων που παρακινούν το κάθε τμήμα του κοινού, μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην προσέλκυσή τους στις κάλπες την ημέρα των εκλογών. Παράλληλα, μια τέτοιου είδους πρακτική επιτρέπει την ανάπτυξη στοχευμένων μηνυμάτων τα οποία μπορούν να πείσουν τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους με τρόπους που προηγουμένως ήταν αδύνατον.
Πιο συγκεκριμένα, μέσω του Facebook μπορείτε να στοχεύσετε άτομα που διαμένουν σε συγκεκριμένη περιοχή, με συγκεκριμένη ηλικία και που έχουν παρουσιάσει ενδιαφέρον για συγκεκριμένο ή αντίπαλο κόμμα. Η στόχευση υποψηφίων ψηφοφόρων μπορεί επίσης να γίνει ανάλογα με το αν ο χρήστης έχει προηγουμένως αλληλεπιδράσει με την ιστοσελίδα του ή τη σελίδα του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αν έχει προβεί σε σχόλια ή αποστολή μηνυμάτων. Οι δυνατότητες αυτών των μέσων για προσαρμοσμένη στόχευση τα καθιστούν εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο,καθώς εξοικονομούν σημαντικό χρόνο και χρήμα.